jag tackar gudarna för att J.K rowling tog sitt förnuft till fånga och slutade med att göra varje bok några hundra sidor längre..

4e bilden: En gammal bild på dig själv

2002 var året och jag skulle gissa att detta var bara några veckor innan min 7års dag. Lite sådär lagom cool med babyhullet kvar. Från och med dagen när pappa kom hem med första Harry Potter boken var det med den i handen man träffade mig, fick till och med läsförbud där ett tag!
Jag kommer fortfarande ihåg hur Harry Potter och de vises sten första ord var: Mr och Mrs... de två orden var de enda orden jag inte förstod i hela den 300 (?) sidiga boken.

När sista HP filmen kommer ut i sommar har jag haft "10 år med Potter". Gälet!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.