jag har haft samma kläder i två dagar nu. två dagar!!!! okej moa, kläder blir inte äckliga och börjar ruttna bort för att man inte byter dem varje dag..

2a bilden: En bild på någon i din familj

Filippa och Fanny är mina två små småsystrar som ibland ser rätt så knaisga ut. Dessutom är de rätt knasiga. Det är väl vi tre som skapar kaoset i familjen, främst eftersom vi alla tre tycker väldigt mycket om kläder och utseende vilket resulterar i att vi lånar kläder av varandra. Fanny lånar utan att fråga och Filippa tycker att allt tillhör henne. Själv är jag världens snällaste och frågar alltid och lämnar tillbaka så fort jag har tagit av mig det. Typ. Älskar mina systrar även om min favoritsyssla är att skrika på dem. Pussen på er två♥
folippa skrev:

du kanske är värdens snällaste att fråga men man får ALLDRIG låna något ;)


DATUM: 2011-03-10 KLOCKAN: 17:54:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.