jag fick faktiskt sitta i pappas knä när vi åkte hockeybussen hem, då kände jag mig som fem år igen. det var mysigt.

Veckans LIV läxa är affirmationer. Dvs att man intalar sig att man duger som man är, t.ex. och försöker tänka det en gång mer än man tänker att man inte duger. Jag valde dessa fyra affirmationer som jag har skrivit upp som en anteckning på mobilen, så varje gång jag låser upp mobilen påminns jag att jag måste tänka det! Jag funderade på att göra små lappar och hänga upp på spegeln/kylskåpet/garderoben/ytterdörren/busskortet osv, men var lite för lat för det.

Jag har galet svårt för att säga att jag mår bra, att inse att jag duger som jag är och är okej och att jag faktiskt är värd något annat än självplågeri och död. Intalar, inbillar, låtsas..

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.