jag älskar fullsmockade veckor, men än är jag inte fullbokad (om inte berith och karin har bestämt att det blir pluggvecka)

Måndag:
- Har världens roligaste idrott, vi ska åka madrass!
- Slutar 14.20
- Spelar piano vid 16.00
- Top Model finalen går av stapeln klockan 20.00
- Under denna ohändelserika ska jag nog lyckas trycka in lite plugg också.

Tisdag:
- Slutar vid halv fyra.
- Plugga!
- Desperate och Cougar Town.

Onsdag:
- Är i Umeå mellan 11.00 och 19.00
- Greys!!!!

Torsdag:
- Slutar 15.00
- Följer troligtvis Matilda hem efter skolan och äter middag.
- En fotbollsträning klockan 18.00

Fredag:
- STUDIEBIDRAG!!!!!
- Drar till stallet så fort jag har slutat.
- Hänger troligtvis med guldtjejerna hela kvällen.
Lördag:
- Förhoppningsvis vaknar jag inte ensam.
- Earth Hour, jag och Emelie har planerat att sitta uppe på Vitberget under den timmen.

Söndag:
- Ligger i sängen till middagsdrags.
- Ännu en fotbollsträning klockan 18.00
typ gammal bild.
mika skrev:

ööööööh hemskaste bilden mina ögon skådat...


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2011-03-21 KLOCKAN: 19:31:35
Mamma skrev:

Söndag kl. 16 middag med familjerna som vi ska till Kåbdalis med. Planera mat och så...


DATUM: 2011-03-21 KLOCKAN: 20:09:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.