i sommar ska jag ha långt hår, bruna ben, mitt flätade hårband, lockigt hår och loosefit linnen! sluta drömma mika....

14. Tre plagg du ofta bär.


Bikbokkavajen åker på ett par gånger i veckan, passar till allt!

Det vita ginalinnet med ryggurringning funkar till precis allting, till morötterna, jeans, kjol, leggings, när man vill vara fin, när man vill mysa, när man är i skolan, hela tiden!

Morötterna!!!! (Den vita skjortan också för den delen) Det plagg som inte passar till mina morötter är inte värda att ha i garderoben!

Och bäst blir det såklart när man har allting tillsammans!!!!

A skrev:

varför kallas dom byxorna för "morötterna"? de låt så himla kul;]


DATUM: 2011-03-01 KLOCKAN: 13:31:31
mika skrev:

jag får drömma bäst jag vill!!!=(=(=(


mikas blogg: http://mikapettersson.blogg.se/
DATUM: 2011-03-01 KLOCKAN: 16:42:16
venessa skrev:

fan vad snyggt hår du har, och snygga kläder!


venessas blogg: http://nattstad.se/venessa
DATUM: 2011-03-13 KLOCKAN: 19:01:39

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.