hej, är josef där? jag har glömt min mössa här, jag tänkte hämta den. nej, josef är i klutmark och åker slalom. jahaaa, men... kan jag få hämta min mössa ändå?

Som vanligt på ledig dagar försöker jag sätta upp mål för dagen, målen är alltid densamma:

Sova så länge som möjligt. Gå upp och äta frukost. Lägga mig med datorn i sängen igen. Äta lunch. Duscha/Klä mig. Inte sätta mig vid datorn igen. Göra något viktigt efter det.

Jag lyckas hemskt sällan, det går bra tills äta lunch, sen hamnar jag alltid i sängen med datorn och klär mig inte förrän vid fyra. Men idag, då jävlar! Var i duschen klockan tre och nu är planen att sätta mig med en stor kopp te och två datorer och göra bort lite skolarbete. Kanske ta en vända med dammsugaren i mitt rum och leta reda på lite borttappade kläder. Vad ska du göra idag?
Cyt skrev:

Jag har varit hemma sjuk "/


Cyts blogg: http://Lennhammer.Wordpress.com
DATUM: 2011-03-10 KLOCKAN: 15:56:04
Mamma skrev:

Lyxlirare! En annan har varit igång sedan 06.15...


DATUM: 2011-03-10 KLOCKAN: 16:06:43
Rebecca skrev:

Jag har hållt i föreläsning och matlagning i skolan kring vegetarianism hela dagen och sedan varit på gymmet :D Nu kollar jag Biggest Loser och äter rån med alldeles för mkt smör och dricker saft. själv?


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-03-10 KLOCKAN: 19:40:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.