ett "nytt" smakintryck idag: pommes med baconkrydda. kom inte ihåg hur det smakade, men fick ett par av min kära vän matilda.

Marikas snälla faster Theres kom på ännu fler anledningar till att bli frisk:



För alla nya smakupplevelser. För alla nya lukter. För alla nya synintryck. 



För alla resor jag ska göra. För allt jag ska uppleva. För alla platser jag ska se.

För alla i min omgivning. För alla människor jag kommer att träffa. För min framtid. Ge mig mer förslag!!
stina skrev:

...för alla gånger du ska tokäta glass med dina barn!! =) kram


DATUM: 2011-03-14 KLOCKAN: 22:04:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.