egentligen hade jag tänkt visa en bild som är stämplad med "får ej bloggas om", men bilddatorn är störd. så icket.

6e bilden: En bild som du aldrig lagt upp


En cool (kol) bild från när vi busade till det och klippte lugg på Mika inne på skoltoaletten efter ett matteprov i höstas. Tydligen tyckte Mika att Matilda klippte snett så hennes lugg hängde inte rakt många dagar innan hon började spara ut den och nu ser hon likadan ut! (=lika snygg som vanligt)

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.