detta inlägg borde egentligen ligga under någon sorts "carvings"kategori. ni anar inte hur sugen jag är. enda sedan mamma tog...

Klockan 16.00 stod jag och Marika inne på Burmans och väntade på att hon skulle ta hål i naveln. Gissa hur avundsjuk jag är? Och gissa hur nervös jag var... Marika var kolugn (säger man kolugn?) medans jag typ handsvettades, kunde inte sitta still och fjärilarna i min mage levde sitt eget lilla liv.
Blev ännu mer avundsjuk när det typ inte ens såg ut att ta ont, nålen bara gled igenom som..

Nu ska jag försöka tagga mamma och pappa att jag också ska få ta så att min mage blir lika fin till sommaren!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.