det bästa med boviksbadet: alla snygga grabbar som spelar volleyball på stranden!

7e bilden: En person som du saknar

Lisa W är väldigt saknad när hon vandrar omkring där på Lyckseles gator, många mil ifrån mig. Komsi, komsi lilla Lisa!♥
Jag och Lisa har känt varandra ungefär lika länge som jag har varit sjuk, i ungefär ett halvår var hon den enda jag pratade med. Eller ja, smsade. Skickade 5000 sms på två veckor, 4500 av dem gick till Lisa. Vi var kanske inte jättebra för varandra, men utan Lisa hade jag exploderat av känslor. Utan Lisa hade jag verkligen inte varit den jag är idag, det är många ångestattacker som jag har rett ut med hjälp av henne. Många i personalen som har fått kritik när vi satt där på Ostvägen och vilade, många pariter vändtia som har spelats och många skratt som har delats med henne. Tack vännen♥
Lisa skrev:

♥♥♥♥


DATUM: 2011-03-16 KLOCKAN: 15:09:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.