dessutom är den mönstrade bikinins trosa lite mindre blottande, vet inte om jag tycker om min rumpa så pass mycket att jag vill showa halva på stranden...

Det börjar ju bli dags att köpa sig en bikini, även om det ser långt bort ut när man ser snöhögarna, och jag har spanat in två stycken. Båda från H&M, båda finns här i Skellefteå men i storlek 42 vilket inte är min storlek. Frågan är bara: vilken ska jag beställa? Den röda är ju så fruktansvärt snygg och jag bryr mig faktiskt inte om jag kommer att se likadan ut som hälften av Skellefteås alla tjejer, men frågan är ju hur snygg den är till min bleka hud? Den mönstrade lär väl den andra hälften ha på sig, men det bryr jag mig inte heller om. Egentligen tycker jag bättre om den röda men jag tror den ser bäst ut på en brunbränd hy och min blir hemskt sällan det.

Snälla, söta läsare. Hjälp mig! Vilken ska jag beställa?
ISABEL skrev:

Båda va sjukt snygga, men jag tycker den mönstrade! Eheh, är inte så förtjust i rött nämligen:$


ISABELs blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-03-13 KLOCKAN: 15:43:31
Marika skrev:

röd överdel mönstrad nederdel?;)

haha nää men jag tycker du ska satsa på den mönstrade:D



(ska vi beställa tsm isf?????)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-03-13 KLOCKAN: 16:46:26
Emelie skrev:

Den mönstrade, sjukt snygg!


Emelies blogg: http://umbrellastormm.blogg.se/
DATUM: 2011-03-13 KLOCKAN: 17:23:25
Rebecca skrev:

Bååååda ;)


Rebeccas blogg: http://rebeccacecilia.blogg.se/
DATUM: 2011-03-13 KLOCKAN: 19:01:18
Anonym skrev:

beställ den du tycker är finast!


DATUM: 2011-03-14 KLOCKAN: 15:29:22

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.