den lilla anonyma julia och jag kommer att sitta när vi är sextio år och göra grisnäsor åt varandra. pussen!

8e bilden: En person du kan berätta allt för
Stina får veta ungefär, rätt så precis allt som händer i mitt liv. Det är få av mina små hemligheter som Stina inte har fått ta del av, och det är toppen! Det är lättare att bolla lite tankar och så mellan någon som är lite äldre, som har mer livserfarenhet och är lite mer kunnig.
Tack Stina för att jag får "ha" dig, du är toppen!!♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.