är placebo ett coverband? eftersom de heter placebo? placebo=sockerpiller=man använder det när man ska lura patienter att de får medicin.

Har haft en skitkväll till kväll och tänkte slänga in handduken för idag, för att vakna upp till solljus och fågelkvitter och hoppa ur i sängen, redan iklädd mina favoritsockar och VOCtröjan (önsketänkande). Men Julia var så snäll och skickade Just The Way You Are med Bruno Mars och skrev "Skrev till kim "kärlek är inte lätt att förklara med ord, därför skickar jag en bild *en bild på moa* - bilder beskriver all kärlek" haha du är underbar Jullgull♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.