som sagt: vi hade i alla fall tur med vädret. inte en enda voc1a:are for från kyrkan utan minst en lökring.

Det är himla svårt att inse att det är ett helt år sen jag gick ut nian. Och att vi redan har hunnit känna varandra i två terminer. Det känns som knappt en månad sen de ropade upp "Moa Eriksson" och jag ställde mig upp, mitt i Midgård och tryckte mig mot väggen och önskade att jag aldrig hade börjat gymnasiet.
Bara två år kvar till studenten! Bara två år till av plugg!
Cyt skrev:

Och jag slutar nian iår :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-09 KLOCKAN: 21:51:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.