pappsen, du behöver fixa tre saker. 1. lägg oth s.2 på ett ställe där jag når den. 2. koppla ihop datorn och tv:n igen. 3. fixa nätverket!!!!!!

Idag är det alltså 1 år sedan jag gick ut nian (okej, det är mindre än ett år sen, men det är avslutningsdag idag så...). Då var jag helt superlycklig och ville samtidigt gråta för att jag skulle förlora alla underbara människor från Örjansskolan. Alla var så fina, och glada och bara... det var fint.

Sedan den dagen har det hänt en hel del, jag har träffat en massa nya, härliga människor och idag har jag knappt någon kontakt med någon av niorna, vilket är lite synd. Och så har jag vidgat mina vyer, förr var jag nöjd med lilla Skelleftehamn, nu vill jag bara spy på detta lilla samhälle.
Cyt skrev:

Jag börjar gymnasiet i höst :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-16 KLOCKAN: 11:44:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.