ok, jag och marran sågs senast i tisdags och redan igårkväll höll jag på att avlida av saknad! börja avvänja sig? aldrig i livet!

Jag är återigen klädd efter vårdens alla regler och har avslutat mitt sista inskolningspass på Sjömansgatan. Har gått och blivit rik på kuppen (eller okej, när det blir löningsdag) vilket absolut inte känns helt fel med tanke på att jag bara njuter av att vara där! Och nojjar över att jag inte kommer kunna klara det såklart.. Såååå mycket ansvar för en stackars 16årig flicka...
Äsch, äsch, nog fixar vi detta nog!
Cyt skrev:

Söt :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-02 KLOCKAN: 17:11:56
A skrev:

äre i skellefteåhamn du ska jobba? :)

på vad?


DATUM: 2011-06-02 KLOCKAN: 17:40:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.