nu skulle det sitta fint med min "lisa" fundering, men den kanske till och med får sig ett eget inlägg!

Och återigen har jag förvånat mig själv.. Jag vaknade 13.42 av att mamma ringde och frågade vars jag var. Min första tanke var "har jag missat soltimmar?" men som tur var så är vädret nästan lika uselt som igår.
Dagens planer ser ut såhär:
Duscha
Städa
Få en syl i vädret om kvällens planer
Tagga match mot Kåge
Vad ska du göra idag?
lisa skrev:

"lisa" fundering? Har jag någonting med den att göra?;)


lisas blogg: http://lisaaamelander.blogg.se/
DATUM: 2011-06-14 KLOCKAN: 16:37:10
Cyt skrev:

Jag hade avslutning idag :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-14 KLOCKAN: 19:39:44
Anonym skrev:

Alla går vi igenom en hård tid, och ibland behöver man läsa/höra om någon annan som går igenom liknande. Mitt nya liv börjar nu. Efter många sömnlösa nätter är det dags att skriva av sig för att kunna må bra igen. Läs min nya blogg här



http://somethingtothinkabout.webblogg.se


DATUM: 2011-06-15 KLOCKAN: 00:38:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.