nog blir bilderna snygga nog, när marikas skugga får vara bildens höjdpunkt!


Lökardagen nr. 1 idag alltså! Började gro mina lökar redan på bussen imorse och inte blev de mindre av ett kvavt klassrum, brännbollsturnering, tryckt med folk på balen eller studsmatta med två taggade tjejer.

Egentligen skulle jag vara ledig imorgon, men eftersom min jävla, äckel väska inte är klar ska jag och Emelie hänga där imorgon igen... Älska livet!

Kavaj - H&M
Linne - Cubus
Shorts - Pappas gamla/hemmagjorda
Skor - Euro Sko/Roots

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.