nej, man känner sig inte så tuff när man fäller en tår eller två i körskolebilen bara för att det inte går som man vill.

Jag kan verkligen inte låta bli att blogga om dessa små skönheter även om det knappast är så många som drömmer om att se vad jag gömmer under mina brallor.
Det fanns en apsnygg bh till också som jag tänkte köpa den 25:de när jag får pengar eftersom jag lever som den fattiga student jag faktiskt är. Jag skyller på att mina pengar har gått åt till vatten och annan dricka att kyla min stackars strupe med nu när det har varit ryssvärme+parasitvatten igång. Stackars Moa.

60 kr från Lindex. Tack mamma!♥
Cyt skrev:

Vilka söta! :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-14 KLOCKAN: 19:39:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.