när man spontarklipper sig klockan 11 på kvällen får man räkna med lite kalla fötter dagen efter. hjälp, vad tänkte jag?

FÖRE:



EFTER:

alice skrev:

Du som hade så himla fint hår! Fast det nya var med fint. :)


DATUM: 2011-06-21 KLOCKAN: 18:49:14
Felicia skrev:

Åh så fint det blev! Gillar din nya frilla starkt.

Kul med förändringar, älskar ditt hår!!


DATUM: 2011-06-21 KLOCKAN: 19:38:16
Caroline skrev:

Du tänkte "jag är så jävla less på att det är så lååååångt och så myckeeeeeet" och resultatet blev en snygg och mycket mer sommarsvlakande längd =)


DATUM: 2011-06-21 KLOCKAN: 22:22:41
Mamma skrev:

Fint klippt, om jag får säga det själv!

Varför lyckas du alltid övertala din lilla mamma? Jag skulle ju gå och lägga mig....


DATUM: 2011-06-21 KLOCKAN: 22:58:53
Linnéa skrev:

Blev vääldigt fint tycker jag -passar dig som handen i handsken!:D:D




Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2011-06-22 KLOCKAN: 00:08:24
moa skrev:

det blev jättefint, passade dig utmärkt :)


DATUM: 2011-06-22 KLOCKAN: 17:46:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.