marika: jag är den enda i den här familjen som inte tycker om noisette! moa: nää, filippa tycker inte heller om det. (smart gjort att jag inte reagerade på att marika inte heter eriksson i efternamn)

Åh, så himla roligt!! Hur tror du det kommer gå med maten då när du får ta så mycket eget ansvar?

Egentligen så tror jag inte att det blir så stor skillnad eftersom jag faktiskt tar allt ansvar över maten nu, eller.. det mesta i alla fall. Dessutom har jag ju med mig Marika som får mig att vilja äta precis helt jättevanligt och som vet att jag kanske måste fylla på under dagen fastän jag säger nej, så det känns bra! Dock lite skrämmande det där med att man inte vet vad det är för mat, vad äter man i London?
Hanna skrev:

Är det bra väder i London äter man picnic i någon av alla parker. Det finns hur många ställen som helst med färdiga sallader och mackor och det är något helt annat än dom halvdöda salladerna man kan köpa på ica i sverige. Marks & Spencers har ett väldigt bra utbud med färdigmat, finns pajer, sallader, mackor och massa annat gott.



Annars så rekomenderar jag guerilla burgers, hemgjorda hamburgare av olika sorter och rolig, trevlig personal. Den ligger på marylebone high street. En bit längre upp finns ett cafe med inriktning på ekologiskt. Där hade dom så man kunde få sin egen tallrik med mat som man ville ha den, flera sorters couscous och quinoasallader och sen fanns det korvar och laxbitar och kycklingspett tror jag det var.. och en sjukt god chokladkaka=) Dom bästa belgiska våfflorna (som jag provat iaf) hittar du på queensway, tror stället heter waffelpalace, tunnelbanestationerna på den gatan är antingen queensway (klaustrofobivarning, det är BARA hiss upp så man får stå ochvänta långt där nere i kö) eller bayswater.



Hoppas ni får det sjukt bra där!


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-06-20 KLOCKAN: 16:12:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.