london baby, london!!!!!!!

Minns ni det där JA!:et jag pratade om för en-två veckor sedan? Det där JA!:et innebär att under perioden 5/8 - 12/8 så är jag, Marika och Malin på engelsk mark, närmare bestämt LONDON!!!! (ja, jag är jättetaggad!)
Än så länge är bara flyget och ledigheten kirrad, endast pass och boende återstår.
Aaaaaaaah, fyfan vad jag är taggad, kan jag lova! Hyde Park, shop til' we drop, Madame Tussaudes, Big Ben osv.

Okej hehe, helt osammanhängande inlägg för jag längtar så jävla mycket att få tillbringa en vecka i Storbritannien tillsammans med min bästa vän och hennes syster!

Lisette skrev:

Åh, så himla roligt!! Hur tror du det kommer gå med maten då när du får ta så mycket eget ansvar?


DATUM: 2011-06-17 KLOCKAN: 13:03:35
Caroline skrev:

Så himla avundsjuk!


DATUM: 2011-06-17 KLOCKAN: 13:58:49
L y d i a skrev:

svar / TACK! :D



Åh, London!!! Så jäkla härlig stad, du kommer ha SÅ kul!


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-06-18 KLOCKAN: 15:25:27
Cyt skrev:

Jag älskar London!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-21 KLOCKAN: 15:35:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.