jag har alltid undrat på skellefteås hamn ligger i skelleftehamn? eller ligger hamnen i kåge?

äre i skellefteåhamn du ska jobba? :)
på vad?

Ja, jag har inskolats på ett handikappboende i Skelleftehamn, "Sjömansgatan". Nu till en början tror jag att det bara blir något pass då och då när det inte finns någon som kan ta det, och till hösten får jag förhoppningsvis jobba lite helger!
I sommar har jag också fått ett kommunjobb på Solgården i Ursviken som är ett demensboende.

Det känns toppen än så länge, både med lite extra klirr i kassan och att få in en fot och att testa och se vad det är jag vill pyssla med! Att jobba inom vården är ju så fruktansvärt stort!
en omvårdnadslektion när vi jobbade med urinorganen.
Cyt skrev:

Det låter spännande! :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-03 KLOCKAN: 22:06:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.