jag är livrädd för att min blånagel ska lossna när jag sover. att jag ska dela säng med en lös tånagel. eller att den ska lossna i socken. yuck. får hurven bara av tanken!

Dagens outfit: Tshirt, mjukisbrallor, svettiga fotbollssockar och blöta fotbollsskor.
Kalla mig knasig, men efter att ha plågats av hemska skavsår/blåsor/blånaglar osv sen utesäsongen började så är jag beredd att ta till hemska metoder! Min tränare tipsade om att sova i blöta skor, så att de formar sig efter foten och köpte för femhundratrettiotredje något mirakelplåster som ska göra att jag kan härda en hel match.
Får se hur detta funkar, jag förstår inte riktigt hur, men det är värt ett försök! Det enda jag är rädd för är att mina stackars fötter ska ta illa upp av några timmar i blöta skor...
Cyt skrev:

Vilket tips ;D


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-24 KLOCKAN: 22:37:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.