idag ska vi dock hitta rätt på första försöket och inte köra fel som igår... kändes halvcoolt med tanke på att vi faktiskt har kört den vägen ett par gånger..

6 bullar, en halvliter mjölk och en tom strand var perfa för lite deeptalk om då, nu och sen för mig och Marika. Eftersom hon påstår att det är fint väder ute idag ska vi brumma över berget och tillbaka till Boviken för att lapa lite sol och ta igen missad sömn från i natt.
rebecca skrev:

lite sent svar men tack, verkligen! är sjukt nöjd!


rebeccas blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/
DATUM: 2011-06-23 KLOCKAN: 17:46:36

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.