hehe ingen lär väl läsa detta eftersom alla 94:or är ute och festar stenhårt på bonnstan. undra hur många polisen tar ikväll? ha en skojsi kväll!

"Aaaaaaah, solstrålarna flödar, nu ska jag se till att bli riktigt brun inför ikväll!!!! ...zzzzz"
Ungefär så gick mina tankegångar där vid tre-fyra tiden. Någon härlig bränna fick jag inte, dock började jag likna mamma efter hennes utedag igår. Rödbränd och hemsk. (förlåt mamma, men snygg rygg har du verkligen inte just nu!) Känner mig riktigt het och börjar klura på hur det ska gå somna ikväll, då lär jag ju ha börjat känna av "brännan". Skojsi, skojsi.
Cyt skrev:

Aloe Vera funkar jättebra när man har bränt sig!


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-09 KLOCKAN: 21:52:12

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.