filippa, det spelar en 99a i mitt lag. vaaaaa, gör det? så alltså, nästa år får jag spela med dig? får jag det?

Nog är jag avundsjuk på finaste Matilda som tog bort sin tandställning för några veckor sedan, vilkaaaa finaaaa tändeeeeeer! Jag vill bara dra ut allt skrot från tänderna och strunta i alla gummiband, sväljövningar och borstningar... Men jaaa, jag får ta mig en extra titt på Matildas drömtänder som förhoppningsvis snart ser ut som mina!
Cyt skrev:

Kände likadant när jag hade tandställning ;)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-24 KLOCKAN: 22:47:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.