får man verkligen stå utanför ica när det är strömavbrott så man inte kan handla och äta jordgubbar? om man dessutom råkar vara chef för ica. orättvist!

Tumblr_ll5a8xyoiz1qhnfz0o1_500_large
we♥it

Och jag är här igen. Är återigen helberoende av en serie. Denna gång One Tree Hill. Hade det inte varit för att det är så obeskrivligt obekvämt att sitta och se det nere i källaren hade jag troligtvis tittat nu, men jag måste ta små pauser för att överleva. Har abstinens för tillfället, ska kila ner och hämta mig en skål med glass och bänka mig framför 3-4 avsnitt igen! Trevlig kväll!
Joakim skrev:

OTH är bäst!!!!! :]
Synd att det är slut. :(


DATUM: 2012-09-09 KLOCKAN: 04:42:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.