ett äventyr kan vara att: gå igenom isen, lära sig göra eskimåvändningar eller bygga eldar. design kan vara att göra en tidning. enligt örjansskolan.

Söndag brukar ju vara alla tjejers "fixa till sig inför veckan"-dag. Detta inträffade inte igår. Så min plan var att hoppa in i duschen, dricka upp min smoothie, måla naglarna och raka benen för att vara fit for fight inför den lååååånga och jobbigaaaaa skolveckan: städning+brännboll imorgon, skolavslutning på torsdag.
Caroline skrev:

ojoj, det låter drygt! bäst du planerar in en och annan power-nap oxå så du säkert orkar med veckan ;) hoppas du får en toppenfin vecka!


DATUM: 2011-06-07 KLOCKAN: 11:46:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.