29 grader+taggade studenter+hundratals svettiga människor+sol=lökigt som fan

I 29 gradig värme har jag varit och kollat när studenterna har sjungit, åkt skrinda och hoppat av lycka. Och nog kan jag lova att jag längtar tills den dagen jag själv står där, tillsammans med världens finaste klass och skriker "för vi har tagit studenteeeeeen, fy fan vad vi är braaaaa!"
2 år kvar... Tror dock att jag borde njuta av dessa två år, hippsomhapp så är de slut!

GRATTIS ALLA 92:OR (och Oskar)!!!!
Annso skrev:

Tänkte bara berätta för dig, du har säkert hör det förr, men vilken fin blogg du har!! :)


Annsos blogg: http://environmentchanges.blogg.se/
DATUM: 2011-06-10 KLOCKAN: 15:17:53
Cyt skrev:

För mig är det tre år kvar :)


Cyts blogg: http://Lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2011-06-12 KLOCKAN: 15:27:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.