varför var jag en jättebebis när jag var liten? 18 månader gammal och 88 centimeter lång, filippa var 80 vid samma tidpunkt i livet...

mikas bild från i förrgår

Jag hade allt annat än en dålig kväll igår alltså, hängde med några av de absolut bästa, träffade min saknade Emma och avslutade kvällen dansandes till Sahara Hotnights. Vill bara hoppa upp och ner och skratta och ha en minst lika bra kväll ikväll också, denna gång hand i hand med Marika. Hur var din gårkväll?
Emma skrev:

<333 jävlar va vi skrek när vi sågs :D


Emmas blogg: http://kramizemma.blogg.se/
DATUM: 2011-07-27 KLOCKAN: 20:16:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.