att jag alltid ska inbilla mig att det går att komma till en hemlig väg om man går över skelleftehamnsleden vid konsum, tror det är tredje gången jag kollar google maps och inser mitt misstag...

Just nu: väntar på att maten ska smälta så att jag kan ge mig ut på den första riktiga löpturen på... jättelänge.
Vår kära fotbollstränare tjatar alltid om hur dålig kondis vi har och att vi måste jobba på den, så nu under sommaren är min plan att försöka löpa 2 gånger i veckan, lite intervaller runt Guldvallen ibland och ett par kilometer längs vägarna ibland.
Idag satsar jag på min och Marikas promenadrunda som visade sig vara 4,7 kilometer, till nästa gång får jag hitta mig en längre rutt!

Och nog är jag nervös nog, när jag vägde som minst var löpning, sit ups, rygglyft osv vad jag ägnade dagarna åt, vilket är skrämmande med tanke på att jag så lätt faller tillbaka in i gamla mönster. När jag och mamma skulle testa att börja löpa (kan det ha varit förra våren?) sket det sig efter en löptur, det var som bara inte kul. Ska ge det en ärlig chans nu, eftersom jag gör det för fotbollens skull!
Hanna skrev:

Om du springer för konditionen, om du springer för fotbollen och om du springer för att det är kul så kommer det gå fint, bara du är uppmärksam. Be också andra vara uppmärksamma om du är orolig så dom kan peta på dig om det börjar gå fel.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-07-06 KLOCKAN: 17:11:05
Karin skrev:

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)


Karins blogg: http://djurförsäkring.net
DATUM: 2011-07-12 KLOCKAN: 12:44:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.