tack fru munk aka hanna, jättegulligullgullgulligt!

Stadsfestoutfit dag 2, kan ha varit den roligaste kvällen faktiskt! Dansandes till Robyn på Frasses bord...

Jag sköt upp löpningen och drog till Boviken med Isabel istället, mycket lyckat med tanke på hur varmt det var! Bättrade på brännan lite och tog ett dopp innan jag satte mig på bussen hem och knöt löparskorna. Återvände till det Erikssonska hemmet en blåsa rikare.

Blus - Gina Tricot var tydligen från H&M och är mammas
Jeans - Carlings
Väska - H&M
Converse
isabel skrev:

♥♥♥♥♥♥♥

tack för en kanonfin dag!


isabels blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-07-06 KLOCKAN: 19:22:59
Mamman skrev:

Den snygga blusen är köpt på HM och det är MIN, det tycker jag gott att du kan skriva! Och tacka för lånet ;)


DATUM: 2011-07-06 KLOCKAN: 21:34:24
Hanna skrev:

Haha, ibland så kan jag. Hoppas det gick bra med springandet.


Hannas blogg: http://uppfortsomfan.blogg.se/
DATUM: 2011-07-06 KLOCKAN: 22:51:56
Anonym skrev:

god vilket fint hår du har :D



sv: haha eller hur, vill dock ha en riktig hajtand den där är så plastig! :)


Anonyms blogg: http://hildajansson.blogg.se/
DATUM: 2011-07-06 KLOCKAN: 23:08:42
anna skrev:

Läcker blus! Väldigt somrig, har du haft en trevlig kväll? :)


annas blogg: http://hhejanna.blogg.se/
DATUM: 2011-07-06 KLOCKAN: 23:53:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.