om jag hade skrivit okonstiga och oonormala rubriker hade jag döpt detta inlägg till sex konstiga saker just nu

- Jag har fått sår på insidan av låren för att jag cyklar för mycket

- Och ett myggbett efter en myskväll på Fannys soldäck

- Mamma och pappa har varit gifta i 19 år idag

- Fick sovsällskap även i natt, syster tyckte att det var för varmt på hennes rum

- Mamma säger att jag är segare än sirap på morgonen

- Kissemissarna har tagit över Josefs sängplats
lagomt tapig bild
Marika skrev:

din pappa ser ut att vara lite brunare än dig he-he


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-07-11 KLOCKAN: 17:53:54

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.