moaaaaa, du har ett sköterskejobb på g! får man göra jobbet i underkläder?

Jag fick en fråga om hur jag mådde på Bloggsvar (minns inte vad det heter numera hehe), så jag tänkte ägna ett inlägg åt det:

Jag mår bra. Och dåligt. Livet går upp. Livet går ner. Det rullar på.
Jag är vaken halva nätterna och äter frukost medans de andra är inne på sitt andra mellanmål, vilket blir lite kaotiskt och inte riktigt så många lagade mål mat som det "bör" vara, men det känns okej. Frågan är om det kommer kännas lika okej när jag faktiskt ska äta frukost, lunch, middag, kvällsfika och något mellanmål också?

Jag hänger med Marika så gott som dygnet runt (för den som lyckats missa det) vilket gör att jag mår bättre, dessutom har jag väl mina små anledningar till att hoppa och skutta runt som en mes.

För tillfället ligger allt lite på is, jag är ute i solen och hänger med vänner på kvällarna och försöker verkligen att inte tänka på behandling och kämpande. Just nu kämpar jag på med att få livet att vara okej varje dag, hela tiden. Till hösten får vi se hur det blir med det, måste få någon sorts behandling eftersom det inte funkar att tänka som jag gör.
isabel skrev:

du är bäst moa!

glöm aldrig att du är min & så många andras guldklimp<3


isabels blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2011-07-07 KLOCKAN: 22:56:57
Caroline skrev:

Styrkekramar! (användes då de behövs som mest)


DATUM: 2011-07-07 KLOCKAN: 23:20:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.