mitt hjärta blöder. den stora frågan är bara om det var jag själv som orsakade det med alla mina djupa funderingar.

Under tiden jag var hemma och matade katterna och vattnade mammas blommor var resten av familjen på IKEA och var så pass gulliga att de köpte med 16 vita, fina galgar till min klädstång. Tidigare har jag plågats av tusentals gamla, äckliga, omaka men nu kan jag njuta av att kolla in i mitt lilla hörn. Dock tror jag att 16 är lite väl många, ska se hur jag lyckas fylla den efter ett par galna shoppingrundor i London!

45 kr/8 st - IKEA
klara skrev:

såna har jag med! Jätte fina!!


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-07-29 KLOCKAN: 23:19:34
klara skrev:

sv; hih ja!

taaack!! :D


klaras blogg: http://klarahe.blogg.se/
DATUM: 2011-07-30 KLOCKAN: 14:21:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.