med en doft av häst och svett skriver jag nu detta inlägg

Vem mer än Moa E kan missa att det inte är träning och far dit ändå? Ett par stycken virriga flickor och pojkar kanske, men jag tror jag är ensam om att fara dit med en urladdad mobil. Under den 1½ timmes låna väntetiden blev jag uppraggad av nått Korpenlag men vågade inte spela, så jag spenderade en dryg timme med att stretcha och springa intervaller runt planen och i en alldeles för långhårig backe.
Kändes som en lyckad träning, speciellt eftersom jag höll på att kissa på mig under hela tiden.

Av denna enkla anledning var jag inte på topp när mamma väl hämtade mig, dock muntrande hon upp mig med att berätta att jag har huset för mig själv under tre nätter nästa vecka, livet leker och jag kommer leva på varma mackor!
med lite fantasi skulle dessa bilder kunna höra ihop med inlägget
amanda skrev:

haha okej jag fattar inte första meningen


DATUM: 2011-07-14 KLOCKAN: 21:53:03
Lisa skrev:

Ja, vi kanske måste göra det! Även om jag tvivlar på att jag kommer bli lika förälskad som du hehe


Lisas blogg: http://lisaaamelander.blogg.se/
DATUM: 2011-07-15 KLOCKAN: 10:54:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.