lovisa och johannes: fotbadet i boviken har växt igen, kom hit och plocka bort stenarna åt oss!

11.30 imorse väckte min kära far mig och sa att jag skulle till Boviken, inte mig emot med tanke på att jag skulle få köra både dit och hem + äta sommarvåfflor och träffa farmor och farfar. Tyvärr blev det ingen körning för Moas del, så jag surade.
Eftersom jag hade missat ungefär 2 timmars sömn tack vare den tidiga morgonen somnade jag på en sten. Alltså en stor, svart, platt sten, men eftersom mamma väckte mig även där var det bara att lägga sig i gräset och bli biten av myror. Gulligt.

Tröja - Gina Tricot
Shorts - Bikbok

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.