lisa säger att det är jättefint väder ute idag! åååååh, jag orkar inte, jag vill bara sova och slippa stiga upp!

Efter ännu en god natts sömn i mamma och pappas säng med Marika är jag nu redo för dagens äventyr som innebär häng på partybryggan med Fanny, förhoppningsvis Mika och Fannys belgiska vän Sien. Äventyret är alltså att göra sig förstådd. Kan bli skoj, och en himla bra övning inför London! (jag nojjar jättemycket över att jag inte kommer förstå vad de säger)
Ha en fin dag ute i solen!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.