just idag känner jag inte för att ha någon rubrik faktiskt.

Ett par nya löparskor (har helt ärligt inte haft ett par i rätt storlek på ett bra tag!) står nu på min skohylla, lila, fina och med en sula som passar mina cpfötter. Bäst av allt: mamma betalar.
Just nu är jag råtaggad på att dra på mig dem och dra ut på en löpartur, men icket det, istället ska jag trycka ner mina såriga fötter i fotbollsskorna och löpa runt, runt på Anderstorp.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.