jag hatar min mobil sååååååå mycket alltså, eftersom jag inte riktigt har alla hemma glömmer jag alltid vad jag smsar om, och med den nya kan jag inte se vad jag skrev sist...

Nog var jag aktiv igår nog. Innan middagen hade jag hunnit med att dela säng med Marika, hänga i stan, sola, måla lite och äta både frukost och lunch. Ovanligt aktiv förmiddag om du frågar mig! Fortsatte i samma anda och for och tränade, såg klart femte säsongen av OTH och åt lite till. Sen tog det stopp. Tvingade Marika att jag skulle ha en hemmakväll, 20 minuter senare låg jag och sparkade i luften för att jag var så rastlös. Skoj att jag alltid måste ha något att göra. Ännu värre blev det av att tankafetast hade lagt av och jag inte kunde ladda hem nästa säsong OTH...
Anonym skrev:

fin bild:)


Anonyms blogg: http://ibeliveinyou.blogg.se/
DATUM: 2011-07-21 KLOCKAN: 00:36:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.