jag har faktiskt ett liv!!!!!! =tv:n /mika pettersson

förra årets trästocks

Idag drar alla Skelleftebors favoritfestival igång: Trästocksfestivalen! Tove Styrke, Sahara Hotnights, Those Dancing Days och Movits! är de enda jag kommer på för tillfället som ska dit. Nog är jag taggad nog!

Dock har jag ungefär det värsta problemet i världen: jag har träning samtidigt som Those Dancing Days spelar. Jag vet inte hur jag ska göraaaaaaa. Hatar mitt liiiiiiiiiiv. Vågar jag skippa träningen eller? Nej, som den mes jag är! (oki, egentligen är det inte TDD jag vill se, jag vill bara dit) HJÄLP
mathilda skrev:

sv: MOA du kommer få världens finaste tänder!!!!!!


mathildas blogg: http://mlonnefjord.blogg.se/
DATUM: 2011-07-21 KLOCKAN: 19:20:02

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.