jag älskar hur den är utkletad bara för att jag inte skulle ha något hår som förstörde bilden. istället förstörde jag texten. bra moa, bra.

Jag och mamma roade oss med att göra låtsastatueringar, hon gjorde denna i nacken på mig.
Ni anar inte hur mycket jag vill tatuera mig, men det finns en massa hinder: 1. jag är under 18 2. det är dyrt 3. jag är livrädd att det ska ta jätteont 4. jag vet inte vad jag vill ha eller vars
Jobbigt läge! Skulle jättegärna vilja ha en på fingret, en bland mina ärr, på foten, i nacken, på handleden osv osv osv. Överallt. Kommer att bli Den Tatuerade Kvinnan så småningom.
Anonym skrev:

vart har du dina ärr? :(


DATUM: 2011-07-07 KLOCKAN: 22:23:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.