It´s a drink. It´s mixed. It´s cube with biting taste of sour lemon, efter vistleken= veras tuttar

Just nu sörjer jag att Skelleftefestivalen är över, har haft jäkligt kul varenda kväll, dock blev det en dyr historia där 250 spänn gick endast till karuseller. Då tillkommer också 500 kr för tredagarspasset och lite nattamat. Lätt värt det, till nästa år ska jag planera det bättre så att jag slipper gå omkring och leta enkronor för att ha råd!

Nu taggar jag Trästocksfestivalen som bara är tre veckor bort!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.