her lips, her lips, i can kiss them all days if she'd let me

Tumblr_lo2t3mgxvt1qmtfv1o1_500_large_large
we♥it

Jag har fått någon konstig thing för att sitta och kolla på pussbilder på we♥it, vet inte varför, kan sitta i lätt en halvtimme och bara bläddra runt, runt, runt. Detta inlägg har egentligen ingen anledning alls, men jag fick en bra anledning att slå ihjäl en halvtimme genom att leta en perfekt bild för inlägget.
Anonym skrev:

jätte söt bild:)


Anonyms blogg: http://ibeliveinyou.blogg.se/
DATUM: 2011-07-24 KLOCKAN: 18:40:34
L y d i a skrev:

ÅH! Jag gör samma sak!


L y d i as blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2011-07-24 KLOCKAN: 20:27:13

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.