hela familjen eriksson ser nu ut som filippas hand på bilden. vita, fläckiga. kan ni gissa vad vi gör? ja, vi gör om i vardagsrummet.

För första gången någonsin har Leia pressat ut hela fyra stycken små söta liv, vilket betyder att vi syskon har en var att döpa. Igår fick alla fyra ett namn, Petter här ovan som är "min", Gaby, Yoi och Pippin. Råsöta!
Nästa problem: att se skillnad på de två svarta och de två oreangea.
anna skrev:

SÅ SÖÖÖÖÖÖT!!! våran katt var sådär liten då vi tog hand om den efter att vi hittat den i stugan... saknar den tiden haha :(


annas blogg: http://annaorebecka.blogg.se/
DATUM: 2011-07-19 KLOCKAN: 21:34:45
Anonym skrev:

men skojar du med mig va söt??



sv. hih tusen tack!


Anonyms blogg: http://hildajansson.blogg.se/
DATUM: 2011-07-20 KLOCKAN: 00:42:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.