har klädproblem även idag. idag har jag rååååååååfula kläder som jag inte alls trivs i. skojsigt liv.

Hemmafrun Moa hälsar att hon är upptagen med att laga ost och skinkpaj med lite hjälp av Felix Färdigmat, plocka i och ur diskmaskinen och hänga tvätt, så hon skippar festivalen för ikväll.
Not. Klart jag ska dit även ikväll! Oki, hinner inte skriva ett ord till, måste mata katterna, knyta skorna och leta rätt på en snyrre väska. Ses i dimman!
Karin skrev:

du är så otroligt fin!


DATUM: 2011-07-23 KLOCKAN: 20:31:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.