emilie: halsbandet är köpt på glitter och tyvärr är det inte mitt eget, råkade som få med mig det när jag gick förbi systerysters rum hehe

idas bilder

När jag kämpade mig igenom min jobbiga löprunda funderade jag på om det verkligen var värt att missa träningen för att se Those Dancing Days och umgås med Mika, Lisa, Fanny, Ida och Marika och om det så inte var värt att se fem toppentjejer dansa som galningar på scen så var det helt klart värt att hänga med fem toppentjejer som inte dansade som galningar nere på marken.
Emilie skrev:

Då är det samma!


DATUM: 2011-07-23 KLOCKAN: 11:42:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.