det kändes inte helt ok att gå ut i endast vårjacka och alldeles för blottande trosor och hämta tidningen. inte mitt på dagen...

Min kära familj är i Piteå för tillfället, så jag har huset för mig själv. Dessvärre verkar jag missa det mesta. Får inte hänga med Emmy i en hel helg, pappa vinner en massa choklad, det är fri påfyllning av noisette i glassbaren, de äter grillat och tydligen är det jättevarmt i havet.
Här hemma är det kaos, Luna river ner blommor, klockan har stannat, jag måste plocka ur diskmaskinen, jag sover bort soltimmar, Leia får kattungar och än har jag inte lagat någon mat själv. Som tur är får jag sällskap ikväll, inte helt fel!
Caroline skrev:

Jag och Rob har också vunnit en sån!


Carolines blogg: http://carolinesvirrvarr.blogg.se/
DATUM: 2011-07-18 KLOCKAN: 21:32:08

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.