det finns inte många rätt med den, klockan går fel, den har en ful smssignal och om man trycker i mitten kommer man inte till menyn utan till nån surfgrej.

Jag har en ny mobil, så jävla bra alltså. Kamera och allt! Uppvikbar så jag ser råcool ut när jag ska svara när någon ringer. Älskar den mer än vad jag älskar Marika! Not.
Min mobil har krånglat ett tag, går inte att ladda utan att man måste bygga små apparater som håller fast, trycker till och inte rör sig, så imorse bestämde den sig för att somna in och aldrig mer starta.
Pappa ska ringa till Media Markt och förhoppningsvis få den lagad snarast, tills dess får jag leva med denna Samsung som jag inte fattar ett skvatt av. Dessutom är alla mina kontakter från de senaste året borta. Skojsigt.
Marika skrev:

nu kan du ju skriva på fb "NY mobil! Nummer tack"

hehehe


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2011-07-17 KLOCKAN: 17:55:38
S skrev:

fin blogg,

följ gärna min på bloglovin,

hur mår du då:)?


Ss blogg: http://sannaesliv.blogg.se/
DATUM: 2011-07-17 KLOCKAN: 18:57:29
Peabody skrev:

Eller så fixar du tillbaka dina kontakter med speedbook:)


Peabodys blogg: http://speedbook.se
DATUM: 2011-07-19 KLOCKAN: 15:20:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.